• Popüler Sorular
    Siparişimi hediye paketi yaptırabilir miyim?/ Hediye notu ekletebilir miyim?
    Firmamızda hediye paketi uygulaması ve not ekleme uygulaması bulunmamaktadır. TOMMYLIFE baskılı paketler ile gönderim sağlanmaktadır.
    Elime Ulaşan Ürün İçin Beden/Numara Değişimi Yapabilir Miyim?
    Firmamızda değişim uygulaması bulunmamaktadır. Size teslim tarihi itibariyle 14 iş günü içerisinde iade hakkınız mevcuttur.
    Kargodaki siparişimi nasıl iptal edebilirim?
    Siparişiniz kargoya verildiğinden kaynaklı iptal işlemi sağlanamamaktadır. Size teslim edildiğinde almama hakkınız veya iade hakkınız mevcuttur.
    Siparişim hasarlı / defolu ulaştı. Ne yapmalıyım?
    Müşteriden whatsapp veya e-posta üzerinden ürün görseli istenir. Sipariş tarihine bakılır ürün görseli incelenir. Sipariş tarihi geçmemişse ve ürün tüketici kaynaklı değil ise iade süreci iletilir.
    Siparişim Eksik Gönderilmiş, Ne yapmalıyım?
    Sipariş bilgileri üzerinden müşterinin almış olduğu ürünler incelenir. Eksik olduğu ürünün bilgisi alınır, öncelikle depo birimine iletilir. Eksik ürün çıkışı bilgisi iletildiğinde muhasebe birimine konu iletilerek iade süreci başlatılır.
    Aldığım ürünlerin fiyatlarına KDV dahil midir?
    Sitemiz üzerinden satılan her ürünün satış fiyatına KDV dahildir.
    Siparişimi müşteri temsilcisi aracılığıyla verebilir miyim?
    Müşteri hizmetleri ile whatsapp (dialogtap) üzerinden iletişime geçerek kapıda ödeme şeklinde sipariş oluşturabilir.
    Kredi kartı puanımla sipariş verebilir miyim?
    Kredi kartı puanlarınız ile sipariş verememektesiniz.
    Üye değilim, siparişimi nasıl takip edebilirim?
    Üye olmadan verilen siparişlerde sitemizde ana sayfada yer alan "Kargo Takip" alanından sipariş numarası ve mail adresinizle kargo bilgilerinizi görüntüleyebilirsiniz. Daha fazla yardım için Çağrı Merkezi vb. kanallardan tarafımız ile iletişime geçerek siparişi hakkında detaylı bilgi alabilir.
  • Siparişler
    Nasıl Sipariş Oluşturabilirim?
    1- Satın almak istediğiniz ürünü ve size uyacak doğru bedeni seçerek 'Sepete Ekle' butonuna tıklayın.
    2- Sepete ekleme işleminden sonra açılan ekrandan alışverişinize devam edebilir yada siparişinizi tamamlamak için 'Satın Al' butonuna tıklayabilirsiniz.
    3- Siparişlerinizde kullanabileceğiniz indirim kuponunuz var ise, 'İndirim Kuponu' alanına yazın ve uygula butonuna basın. Diğer aşamaya geçmek için sonra adım tuşuna basın.
    4- Kargo adres detaylarını doğru bir şekilde doldurun ve devam et tuşuna basın.
    5- Tercih ettiğiniz ödeme yöntemini seçin ve gerekli bilgileri doldurun.
    6- 'Siparişi Tamamla' butonuna tıklayın. İşlem tamam; siparişiniz alınmıştır!
    Siparişimi Nasıl Takip Edebilirim?
    Siparişiniz kargoya verildikten sonra siparişinizin kargo aşamalarını "Hesabım" bölümünde Siparişlerim sekmesinde bulunan “Kargo Takip" başlığından takip edebilirsiniz.
    Siparişinizi tamamlandıktan sonra aşağıdaki bilgilendirme mail alırsınız.
    1. Ödeme tamamlanınca “Siparişiniz alınmıştır” başlıklı bir bilgilendirme maili iletilir
    2. Siparişiniz kargoya teslim edildiğinde “Siparişiniz kargoya verildi” başlıklı bilgilendirme maili ve kargo firmasından bilgi Sms'i iletilir.
    Siparişimi Nasıl İptal Edebilirim?
    1- Web sitesi üzerinden oluşturulan siparişlerde iptal talebi için (0850 346 77 77) iletişim numarasından bizlere ulaşabilirsiniz.
    2- Siparişiniz "Yeni Sipariş" statüsünde ise siparişinizin iptal işlemi gerçekleşektirilmektedir. Siparişiniz kargo hazır veya kargoya verildi durumunda ise sipariş iptal işlemi reddedilmektedir.
    Siparişimde Değişiklik Yapabilir Miyim?
    1- Tamamlanmış olan siparişlerde değişikiklik yapılamamaktadır. Dilerseniz siparişinizi iptal edebilir ve yeniden sipariş verebilirsiniz.
    2- Sipariş ürün hazırlanıyor statüsünde ise iptal işlemi sağlanmamaktadır.
    İndirim Kuponumu/Kodumu Nasıl Kullanabilirim?
    1- Satın almak istediğiniz ürünü ve size uyacak doğru bedeni seçerek 'Sepete Ekle' butonuna tıklayın.
    2- Sepete ekleme işleminden sonra açılan ekrandan alışverişinize devam edebilir yada siparişinizi tamamlamak için 'Satın Al' butonuna tıklayabilirsiniz.
    3- Siparişlerinizde kullanabileceğiniz indirim kuponunuz var ise, kampanya kodu alanına yazın ve uygula butonuna basın. Diğer aşamaya geçmek için sonra adım tuşuna basın.
    Siparişimi hediye paketi yaptırabilir miyim?/ Hediye notu ekletebilir miyim?
    Firmamızda hediye paketi uygulaması ve not ekleme uygulaması bulunmamaktadır. TOMMYLIFE baskılı paketler ile gönderim sağlanmaktadır.
    Elime Ulaşan Ürün İçin Beden/Numara Değişimi Yapabilir Miyim?
    Firmamızda değişim uygulaması bulunmamaktadır. Size teslim tarihi itibariyle 14 iş günü içerisinde iade hakkınız mevcuttur.
    Kargodaki siparişimi nasıl iptal edebilirim?
    Siparişiniz kargoya verildiğinden kaynaklı iptal işlemi sağlanamamaktadır. Size teslim edildiğinde almama hakkınız veya iade hakkınız mevcuttur.
    Siparişim hasarlı / defolu ulaştı. Ne yapmalıyım?
    Müşteriden whatsapp veya e-posta üzerinden ürün görseli istenir. Sipariş tarihine bakılır ürün görseli incelenir. Sipariş tarihi geçmemişse ve ürün tüketici kaynaklı değil ise iade süreci iletilir.
    Siparişim Eksik Gönderilmiş, Ne yapmalıyım?
    Sipariş bilgileri üzerinden müşterinin almış olduğu ürünler incelenir. Eksik olduğu ürünün bilgisi alınır, öncelikle depo birimine iletilir. Eksik ürün çıkışı bilgisi iletildiğinde muhasebe birimine konu iletilerek iade süreci başlatılır.
    Aldığım ürünlerin fiyatlarına KDV dahil midir?
    Sitemiz üzerinden satılan her ürünün satış fiyatına KDV dahildir.
    Siparişimi müşteri temsilcisi aracılığıyla verebilir miyim?
    Müşteri hizmetleri ile whatsapp (dialogtap) üzerinden iletişime geçerek kapıda ödeme şeklinde sipariş oluşturabilir.
    Kredi kartı puanımla sipariş verebilir miyim?
    Kredi kartı puanlarınız ile sipariş verememektesiniz.
    Üye değilim, siparişimi nasıl takip edebilirim?
    Üye olmadan verilen siparişlerde sitemizde ana sayfada yer alan "Kargo Takip" alanından sipariş numarası ve mail adresinizle kargo bilgilerinizi görüntüleyebilirsiniz. Daha fazla yardım için Çağrı Merkezi vb. kanallardan tarafımız ile iletişime geçerek siparişi hakkında detaylı bilgi alabilir.
  • İade
    İade işlemini nasıl yapabilirim?
    1. İade işlemi için sistem üzerinden bir işlem yapmanız gerekmemektedir. Ürünü faturası ile birlikte faturada yazan ARAS anlaşmalı kargomuz ile tarafımıza gönderebilirsiniz.
    2. Faturası mevcut olmadığı durumda sipariş numarası, isim soyisim ve iade edilecek ürün bir not kağıdına yazıp tarafımıza iadesini sağlayabilirsiniz.
    İade kargo kodumu kaybettim, ne yapabilirim?
    Anlaşmalı olduğumuz kargolar ile ücretsiz iade gönderimi sağlayabilirsiniz.
    Aras kargo anlaşma kodu : 2034454551610 (Express Sanal mağazacılık)
    İade kargo masraflarını ben mi ödeyeceğim?
    Anlaşmalı olan kargolarımız ile ücretsiz iade sağlayabilrisiniz. Farklı bir kargo ile gönderim sağladığınızda kargo ücreti size aittir.
    Kargo bedava kampanyasıyla oluşturulan siparişlerin iptal/iadesi olması durumunda, kalan ürünlerin tutarı 1500 TL ve üzeri kargo bedava kampanya şartını sağlamıyorsa iade edilecek ürün bedelinden kargo ücreti düşülerek iade işlemi yapılacaktır.
    İade Politikanız Nedir?
    1. İade süresi, ürün elinize ulaştığından itibaren 14 gündür.
    2. Ürünlerinizi ÜCRETSİZ iade edebilmek için iade kargo kodu almanız gerekir.
    3. Ürünlerinizi ARAS kargo firması ile iade edebilirsiniz.
    4. Ürünler kullanılmış, yıpranmış, yıkanmış bir şekilde ulaşırsa size geri gönderilecektir. Bu durumda ücret iadesi yapılmayacaktır.
    5. Kampanya ve İndirim Kodu ile yapılan alışverişlerde iade durumunda, kampanya ile kazanılan haklar kaybedilmektedir. İade sonrası siparişte kalan ürünler kampanya şartlarını sağlamaya yetmiyorsa, ücret iadesi iade edilen ürünler için kampanyadan gelen indirim tutarı düşülerek yapılır.
    İade Edilemeyen Ürünler Nelerdir?
    Çorap ve iç çamaşır gibi ürün gruplarının iadesi orijinal ambalajı ile yapılmalıdır. Ürün Alıcı tarafından normal (mutad) kullanımı aşan bir kullanım tespit edildiği taktirde ürününün iadesi gerçekleştirilmez. Bu halde Alıcı’nın cayma hakkı da mevcut değildir.
    İade/iptal ettiğim ürünün ücret iadesi ne zaman yapılacak?
    İade edilen ürün süreci aşağıdaki gibidir:
    1- Ürün bize ulaştıktan sonra iade şartlarına uygunluğu kontrol edilir.
    2- Ürün iade şartlarına uygunsa 14 iş günü içerisinde iade süreci tamamlanır.
    3- Ürün iade şartlarına uygun değilse adresinize geri gönderilir.
    İade edilen tutarın kartınıza yansıma süresi bankanıza bağlıdır. Kredi kartı ile ödeme yaptıysanız genelde bir kaç günde yansır. Banka kartlarında ise iadenin hesabınıza yansıma süresi daha uzundur. Kapıda ödeme siparişlerde tarafınız ile çağrı merkezi üzerinden iletişime geçerek güncel iban bilgisi alınır. Tarafımızdan onaylandığı tarih itibariyle bankanız tarafından 4 iş günü içerisinde yansımaktadır.
    Hatalı Ürün Değişimi nasıl yapabilirim?
    Firmamızda değişim uygulaması mevcut değildir. Sipariş bilgileri alınır, hatalı ürün bilgisi alınarak incelenir. İade süreci iletilir.
  • Kargo ve Teslimat
    Kargom nerede?
    Sipariş numarası alınır, kargo takip numarasına ulaşılır. Kargo takip numarasından nerede olduğu ve teslimat tarihi hakkında bilgi iletilir.
    Siparişim ne zaman gelir?
    Sipariş verdiğiniz tarih itibariyle 5 iş günü içerisinde kargo çıkışı sağlanmaktadır. Kargo üzerinden belirtilen ön görülen teslimat tarihi içerisinde siparişin teslimatı sağlanmaktadır.
    Kargo ücreti nedir?
    1500 TL ve üzeri alışverişlerinizde kargo ücretsizdir. 1500 TL altı alışverişlerinizin teslimat ücreti ise 49,90 TL'dir. Kargo teslimatları sadece Türkiye için geçerlidir.
    Siparişim hangi kargo ile gönderilecek?
    Anlaşmalı olduğumuz ARAS kargo ve ile çıkışı sağlanmaktadır.
    Siparişim kargoya verilmiş. Adres değişikliği yapabilir miyim?
    Siparişiniz kargo çıkışı sağlandı ise adres değişikliği için sizlere yardımcı olunmaktadır. Çağrı merkezi (0850 346 7777) vb. kanallardan bize ulaşarak güncel adresinizi ilettiğinizde kargo firmasına iletilerek adres değişikliğiniz gerçekleşmektedir.
    Siparişim ben adresimde yokken gelmiş. Ne yapabilirim?
    1. Kargo ile görüşme sağlayıp tekrardan teslimatını isteyebilirsiniz.
    2. Siparişiniz tarafımıza iade olarak ulaştı ise tekrardan yeni bir sipariş oluşturmanız gerekmektedir.
    Resmi tatil günlerinde teslimat yapılıyor mu?
    Kargo firmaları sadece iş günlerinde teslimat yapmaktadır.
    Siparişimi teslim alırken herhangi bir ücret ödeyecek miyim?
    Kredi kartı ile alışveriş yaptıysanız teslimat sırasında kesinlikle ekstra bir ücret alınmamaktadır. Kapıda ödeme seçeneği ile alışveriş yapmışsanız ödemenizi teslimat sırasında gerçekleştirmektesiniz.
  • Hesabım
    Nasıl üye olabilirim?
    Web sitesi üzerinden Hemen Üye Ol ksımına tıklayarak, güncel karşınıza çıkan üyelik bilgilerini tamamladığınız da üyeliğiniz gerçekleşicektir.
    Üyelik bilgilerimi nasıl güncellerim?
    1. tommylife.com.tr sistem üzerinden güncel bilgileriniz ile giriş yapınız.
    2. Giriş yaptıktan sonra ""Hesabım"" kısmına tıklayarak tüm bilgilerinizde güncelleme yapabilirsiniz.
    Şifremi nasıl değiştirebilirim?
    Web sitesi üzerinden eski şifreniz ile giriş sağlayarak Hesabım kısmından şifre değişikliği sağlayabilirsiniz. Çağrı Merkezi vb. kanallar üzerinden tarafımız ile iletişime geçerek şifre değişikliği talebinde bulunabilirsiniz.
    E-posta adresimi değiştirebilir miyim?
    Sistem üzerinden e-posta adres değişikliği yapılmamakta. Dilerseniz yeni bir üyelik kaydı oluşturabilirsiniz.
    Şifremi unuttum, ne yapmalıyım?
    E-Posta adresi istenilip, sistemden şifre değişikliği yapılmaktadır.
    Üye olmadan alışveriş yapabilir miyim?
    Web sitesi üzerinden Üye Olmadan Devam Et kısmına giriş sağlayarak güncel mail adresiniz üzerinden sipariş verebilirsiniz.
    Üyeliğimi nasıl iptal ettirebilirim?
    0850 346 7777 Çağrı merkezi, 5453298970 Whatsapp iletişim bilgileri üzerinden bize ulaşıp üyeliğinizi pasif hale getirebilirsiniz.